Avon kontra rak piersi
Aktualności

Avon kontra rak piersi

AVON to firma, która oprócz dbania o urodę równie mocno prowadzi działania na rzecz kobiet. Wspiera ich niezależność, piękno, jak również dba o ich zdrowie i bezpieczeństwo. Działalność społeczna jest wpisana w DNA AVON. Każdego roku marka dofinansowuje tysiące badań USG piersi i edukuje, współpracując z najważniejszymi organizacjami zaangażowanymi w walkę z rakiem piersi. Działania w zakresie zainicjowanej w 2008…

Czytaj więcej

Avon kontra przemoc
Aktualności

Avon kontra przemoc

Pracownicy organizacji pomocy kobietom podkreślają, że w pandemii liczba telefonów od ofiar wzrosła. Policyjne statystyki natomiast wskazują na mniejszą liczbę zgłoszeń. Eksperci nie są jednak przekonani, że zmniejszyła się skala przemocy.

Aktualności, Avon blog

Bonus za zakupy dla nowych konsultantów Avon

Mam dla Ciebie specjalną propozycję. Zrób zakupy w katalogu 3 na marzec zakupy łącznie na kwotę 250 zł (1 zamówienie lub więcej) i napisz do mnie wiadomość mailową ([email protected]) lub telefonicznie 512-436-124 o treści “chcę otrzymać zestaw”, a otrzymasz ode mnie upominkowy zestaw wybranych kosmetyków składających się m.in. z wybranych i losowych:

Aktualności

Nowa strategia biznesowa w Avon i zmiany z niej wynikające

Od katalogu 15, czyli od 5 listopada Avon wdraża do swojej strategii zapowiedzianą wcześniej (wewnątrz firmy) sporą zmianę w strukturze pracy, ponieważ będzie dotyczyła wszystkich pracowników, konsultantów oraz klientów. Mianowicie pojawiły się oficjalne informacje o wydłużonych katalogach, a co za tym idzie ich zmniejszona ilość w ciągu roku, a także wypuszczeniu aplikacji mobilnej Avon On.

Aktualności

Globalna awaria cybernetyczna w Avon – co o niej wiemy?

Początek czerwca przywitał nas bardzo nieprzyjemną sytuacją, z którą zarówno pracownicy oraz Ambasadorzy borykają się do dziś.. Chodzi o poważną awarię systemu określoną przez firmę jako „atak cybernetyczny” o charakterze globalnym, na skutek której praktycznie wszystko stanęło, ponieważ system nie mógł fakturować zamówień, a zatem nie mogły one zostać zebrane przez dział dystrybucji i wysłane do odbiorcy.