AVON to firma, która oprócz dbania o urodę równie mocno prowadzi działania na rzecz kobiet. Wspiera ich niezależność, piękno, jak również dba o ich zdrowie i bezpieczeństwo. Działalność społeczna jest wpisana w DNA AVON. Każdego roku marka dofinansowuje tysiące badań USG piersi i edukuje, współpracując z najważniejszymi organizacjami zaangażowanymi w walkę z rakiem piersi. Działania w zakresie zainicjowanej w 2008 roku kampanii AVON Kontra Przemoc koncentrują się natomiast wokół profilaktyki przemocy oraz edukacji na temat możliwości udzielenia pomocy ofiarom.
Globalna kampania AVON Kontra Rak Piersi ruszyła w 1992 roku. Jej celem jest walka z chorobą, która jest najczęściej występującym nowotworem złośliwym u kobiet. Profilaktyka i działania podnoszące świadomość społeczną w zakresie tego schorzenia to najważniejszy strategicznie projekt prowadzony przez AVON na świecie.
W Polsce kampania AVON Kontra Rak Piersi funkcjonuje od 1998 roku i jest jedną z największych inicjatyw społecznych prowadzonych w Polsce. Celem akcji jest rozpowszechnianie wiedzy na temat profilaktyki raka piersi oraz uświadamianie kobietom, że wcześnie wykryta choroba jest wyleczalna. Taka świadomość może uratować życie! Działania podejmowane w ramach kampanii mają przypominać, że nowotwór piersi nie jest wyrokiem, a jedynym i najskuteczniejszym sposobem na wczesne wykrycie i efektywne zapobieganie rozwojowi choroby jest regularne wykonywanie badań profilaktycznych. Jedną z kluczowych inicjatyw podejmowanych w ramach kampanii jest program dofinansowanych badań USG piersi „Gabinety z Różową Wstążką” realizowany we współpracy ze Stowarzyszeniem Amazonki Warszawa-Centrum. Tylko w 2018 w ramach tej akcji AVON dofinansował 7 000 badań w 98 gabinetach w całej Polsce. Wszystkie działania w ramach kampanii prowadzone są dzięki środkom pozyskanym ze sprzedaży produktów z Różową Wstążką. W 2019 w ramach akcji udało się zrealizować ponad 18 000 badań w gabinetach z całej Polski. Wszystkie działania w ramach kampanii prowadzone są dzięki środkom pozyskanym ze sprzedaży produktów z Różową Wstążką. Na całą kampanię przeznaczono do 2021 roku blisko 20 mln złotych!
RAZEM MOŻEMY WIĘCEJ!
Aby zamówić produkt, kliknij tutaj
Czy wiesz, że …Badanie USG piersi zalecane jest już u kobiet, które ukończyły 20 lat. Lekarze rekomendują potwierdzanie zdrowia piersi raz w roku.
Breast Cancer Promise
AVON działa na całym świecie! W manifeście AVON Breast Cancer Promise, marka zobowiązuje się stworzyć we współpracy z organizacjami charytatywnymi i specjalistami w dziedzinie raka piersi, światowy ruch skupiający się na uświadamianiu kobietom, jakie są czynniki ryzyka tej choroby. AVON chce zaktywizować swoją sieć 6 milionów Konsultantek na całym świecie oraz wykorzystać katalogi i internetowe środki przekazu informacji, by pomóc 50 milionom kobiet rocznie (i ponad 250 milionom kobiet w ciągu 5 lat) nauczyć się rozpoznawać wczesne objawy raka piersi. Marka pragnie pomóc każdej kobiecie zrozumieć, kiedy i gdzie powinna szukać pomocy lekarskiej, poprzez skierowanie jej do lokalnej służby medycznej i organizacji charytatywnych lub poprzez ufundowanie przesiewowych badań mammograficznych. Więcej informacji o kampanii można znaleźć na stronie: https://www.avonfoundation.org/programs/breast-cancer/