Spis treści
Do strefy konsultantki Avon może zalogować się tylko zarejestrowana osoba, czyli taka, która wcześniej wypełniła formularz i otrzymała hasło. Aby się zalogować przechodzimy na stronę https://www2.pl.avon.com/pl-home. Jeżeli jeszcze nie posiadasz konta w Avon, możesz to zrobić poprzez moją stronę rekrutacyjną klikając tutaj.
Ważne jest to, aby podawać pełne dane zgodne z autentycznym stanem, ponieważ zmianę danych jak imię i nazwisko będzie można dokonać już tylko za pośrednictwem kontaktu z Avon, a nie z poziomu własnego profilu (tu zmienimy adres, numer telefonu, czy mail).
Po wysłaniu formularza uzyskasz dane do przeprowadzenia pierwszego logowania:
- na adres e-mail otrzymasz swój numer personalny konsultantki (login). Jako loginu możesz użyć także swojego adresu e-mail podanego w formularzu rejestracyjnym.
- na podany w formularzu numer telefonu po kilku minutach powinien przyjść sms z hasłem jednorazowym.
Po pierwszym logowaniu zostaniesz poproszona/y o ustalenie nowego hasła. Teraz Twoje konto jest w pełni aktywne i możesz składać już zamówienia w Avon i korzystać z wszystkich przywilejów, jak „Twój program na start”, czy innych ofert, które znajdziesz w klubie Avon w zakładce ”Programy i oferty”.
Problem z logowaniem się do Avon
Problemy z logowaniem do strefy konsultantki Avon wynikają najczęściej z powodu podania nieprawidłowego loginu lub hasła. Zdarza się, że zapominamy, jaki jest nasz numer personalny, a przecież jest to login. Pamiętaj, że jeśli go zapomniałaś, to możesz skorzystać z alternatywy w postaci adresu e-mail podanego podczas rejestracji. Numer personalny znajdziesz w mailu powitalnym, na fakturze, czy w Klubie Avon (zakładka Moje konto z menu -> Ustawienia).
Instrukcja odzyskiwania hasła w Klubie Avon
Jeżeli nie pamiętasz hasła do zalogowania się na swoje konto, skorzystaj z opcji przypomnienia hasła, której krótką instrukcję krok po kroku znajdziecie poniżej.
Krok 1. Wejdź na stronę logowania do strefy konsultantki Avon.
Krok 2. Kliknij link „Nie pamiętam hasła”.
Krok 3. Podaj swój numer personalny lub e-mail podany podczas rejestracji w Avon oraz wybierz czy nowe tymczasowe hasło chcesz otrzymać na Twój numer telefonu, czy adres e-mail i kliknij „Wyślij”.
Krok 4. Wpisz nowe tymczasowe hasło, które otrzymałaś na adres e-mail lub na telefon oraz podaj nowe hasło, które będzie służyło Ci do logowania się strefie konsultantki Avon.
Jeżeli masz nadal problem z logowaniem, zachęcamy do kontaktu z infolinią Avon Polska pod numerem telefonu: 22 878 28 00 (czynna pon-pt: 08:00 – 20:00).
Pamiętajcie, że możecie również zainstalować aplikację Avon On (dostępna na Apple Store: https://apps.apple.com/us/app/avon-on/id1439105374 i sklepie Google Play: https://play.google.com/store/apps/details?id=com.avon.avonon&hl=pl&gl=US) i logując się tam również składać zamówienia, co jest bardzo pomocne, ponieważ telefon mamy zawsze pod ręką. Tym bardziej że dzięki aplikacji Avon proponuje nam dodatkowe promocje.
Usunięcie konta w Avon
Po 3 miesiącach braku aktywności, czyli jakiegokolwiek zamówienia w danym katalogu konto w serwisie zostaje usunięte, jednak do 12 miesiąca istnieje możliwość jego przywrócenia (tzw. reinstalacja). Warunkiem jest dokonanie zamówienia. Po okresie roku najczęściej trzeba utworzyć nowe konto i ewentualnie “przenieść” stare dane. Jeżeli chcielibyśmy wcześniej usunąć konto, to w tym celu trzeba skontaktować się z infolinią Avon.